//heart skip a beat.

heyho there ! welcome to my blog, follow or just leave from here..thanks





30/5/2012
Wednesday 30 May 2012 | 15:27 | 0 blackmail
assalamualaikum kawan -2 :) hoho . tadyy aten out dengan yanie , umai , fadlin , kak qiha , kak fyra :) okehhh ... haha . harinie jumpak encik fauzan yer .  :) haha . dea pakai seluar putih sebab dea tauw aku suka eh ? auww terharuu . haha . dea mai cakap nan aku . sokay lahh sebab nervous . aten pun ada lah jugakk . haha . hensemm noe dea . ahhh . sorry lah ta brapa nak cakap wahai cik abang :D . pastu-2 aku jumpak pulak shazwan . nahhh . tinggi dea . first first first time jumpak dea . haha . dea belnja aku nan umai sorang RM15  okay tenkiuu kawan . hang ajak kamy maen bowling ? ehh ? aku ta terer . umai ya lah . buad rugi ja mauw aku bayaq maen bowling . satgy suma masuk longkanggg . rugi , membazir baqq hang :p  laen kali lah oii . okay . akuu , yanie , umai , fadlin , kak qiha and kak fyra py karok . haha kamy nyanyi ......... sora kak qiha nan kak fyra  sedap w0h000ooo . dah lah comel depa dua .  serius :)  aku jumpak yanie kira dok gelak ja . entah lah .... ahh nak abaq ny . aku sebenarnya sebenarnya sebenarnya HAPPY jumpak yanie :DD lama tak jumpak besties aku sorang ny . :D muka dok lagutuh . aku perasan hangg puutiiihhh ! jelly aku .. okehlah . sekiiaaannn :D 

Older Post | Newer Post

welcome to my blog, update your status here.