//heart skip a beat.

heyho there ! welcome to my blog, follow or just leave from here..thanks





rindu rindu rindu
Saturday, 4 August 2012 | 10:24 | 0 blackmail
Assalamualaikum . dalam aku proses gambar-2 aku dluh dekat Fb . terjumpak satu gambar , tahun 2011 :S tadak lah lama , tpy aku ushaaa payah sangat baru jumpakk , waktu nie tengah sukan . aku masuk apa tah ? lompat jauh , lari 4x100 , 4x200 and apa tah ? aku pun lupa , nevermind . lama dah . haha tengok gambar kat atas ? muka aku lah paling HAPPY . aku perasan aida kod yang tangkap gambar jadi aku smile ja lahh . firstly , muka alia . comeyy dea tutup mata . sungguh aih tak bohongg . second , amal . tengok muka dea ? lain kan dengan skrg . cer usha FB dea :D third , najwa pulak . terkeluaq gigi dea . sebenarnya dea ta jongang lah . cuma waktu tuh ja terkeluar , dea comey + bergaya skrg :D tuh-2 belakang najwa . wani uhh . pergh muka deaa ? style kod wehh . mcm muka org ada niat jahat ! yang kecik lagy comel tuh afifah tersembunyi blkg cik athirah azman lagy cun lagy comey :D tepi athirah aku lah , yang lagy happy lagy nampak giginya . hehe . tepi aku aqilahh kembar si afifah . depa dua comeyy sehh , ada lesung pipit lagy . okay rindu rindu rindu time ney . kaybye . assalamualaikum

Older Post | Newer Post

welcome to my blog, update your status here.