//heart skip a beat.

heyho there ! welcome to my blog, follow or just leave from here..thanks





Jangan Busybody sangat :p
Monday 26 November 2012 | 01:07 | 0 blackmail

Assalamualaikum :3 kau jgn busy body pasai aku boleh tak ? ikut suka hati aku lah nak mesej dengan sapa pun . yang kau sebok apesal ? taw lah kau kezen aku pun , tapi , jangan lah buat macam kau tuh mak aku . kau faham tak ? ehh , dah taw aku mesej dengan sapa DIAM dah lah . pastu , dok buat hingar kau tuh . asal? kau jelez ? takda sapa nak mesej ? sebok jaaa -__- , dah aku tak bagi kau baca mesej aku , kau kata aku cerewet pulak . ape ke bodohnya kau nie ? pastu kau story kawan kau bagi ja tengok mesej dea dnegan pakwe , bagi ja tngok diary , bagi ja pass FB . Aku bukannya macam kawan kau okay ? jadi , aku takkan nak bagi ? kat mak bapak aku pun aku tk bgy , apatah lagi kau ? eh , seben ah kau nie . Kau kata aku cerewet , kau lagilah cerewet .wekkk ... haih , geram aku , klahbyebye

Older Post

welcome to my blog, update your status here.