//heart skip a beat.

heyho there ! welcome to my blog, follow or just leave from here..thanks





Hye orang lama xD
Sunday 25 November 2012 | 13:12 | 0 blackmail

Assalamualaikum :3 sihat ? ehem . pada 25 November ini . inginku mencoret sedikit kisahku :) aku sendiri tak faham apa perasaan aku sekarang :3 waktu aku happy siang tadi lah tetiba seseorang ni mai chat dgn aku (malam). tak tak , dea tak spoil mood aku . tapi ,dea bagitaw aku something tentang seseorang yang aku dah lupa . Dan dea hanyalah ex dan takkan bersatu sampai bila-2 . sebab aku dah ada orang baru dalam hidup aku yang buat aku lebih happy :) dear ex , thanks because still keep my picture in your phone . tapi , dulu kau sendiri gaduh dengan aku dgn mngtakan benda yang aku sakit hati ? kenapa kau tak faham aku dulu ? sorry lah , sekarang dah tak bole dah :) hati aku dah diserahkan kepada Abdul Hakeem Adam :3 thanks yewheww . dear ex , sememangnya aku rasa kau sudah mempunyai orang laen di hati kau dan sudah membuang gambar aku dri phone kau . tapi , secara tetiba kezen kau berchatting dgn aku dan mngatakan kau msih mnympan gmbrku . hmm , banyak kali dahh aku cuba menafikan ttp , kezen kau ttp mngatakan itu aku . thanks :3 dear ex , aku dah lupakan kau:3 aku juga doakan kau akan dapat orang lain dalam hidup kau yang lebih baek dari aku nie . hey once again , thanks coz still keep my picture . aku harap kita akan menjadi kawan ja . *berjabat tangan* hahahha .

Older Post | Newer Post

welcome to my blog, update your status here.