//heart skip a beat.

heyho there ! welcome to my blog, follow or just leave from here..thanks





Saya takkan mungkir janji
Monday 12 November 2012 | 10:22 | 0 blackmail

Assalamualaikum :3 wahai awak si Comel , saya ingin menyusun sepuluh jari . kerana selama saya berkawan dengan awak , sudah banyak kali saya telah membuat awak sakit hati dengan saya . saya sedar , tapi ,saja buat donno . HAHA .awak ,saya buat centu kan. sebab sebab sebab apa ehh ? hmm ,sebab saya balas balik apa yang awak buat dekat saya dahulu sejak kita berkawan . awak saya minta maaf taw , saya taw disebalik awak kawan dengan saya sekarang ni ,awak ada mengata di belakang saya :) saya ada spy lah awok , nvm , saya maafkan awak sepenuh hati kud ? ikut suka lah , awak , dah banyak saya tahu awak kutuk saya apa apa dan apa . hehe . terima ja lah , awak , jangan buat fitnah dekat saya lagi ehh ? saya harap sangat , tahun depan kita form 2 , saya tamaw dendam dgn awak apa-2 , dan juga awak kan ? harap lahh ,awak , sesungguhnya saya tak kutuk awak pun buat beberapa bulan nie , jika awak ada mndpt info kata saya kutuk awak , masyaALLAH . saya harap org yang fitnah tuh diberikan balasan , saya maafkan awak dan jugak dia . Awak , jangan berlakon depan saya lagi taw ? kalau awak nak teruskan , teruskan ja , saya pon mampu :p don't care puuns . Saya mengaku saya pernah kutuk awak , YA saya mengaku . sebab apa ? awak yang buat tuh dulu ! awak yang membuatkan saya kutuk awak! :p  tenkiu mnjdi kawan saya selama ini , saya maafkan awak , saya maafkan awak dan saya maafkan awak . saya tahu di depan BFF awak tuh , awak act macam awak tak pernah kutuk saya kan ? ehh awk , saya nak ja gtaw BFF awk kata awak kutuk saya , saya tanak , sebab apa ? sebab tanak dia anggap awak ni ke arah lain , tapi , saya ? awak senang ja gtaw BFF awak kata saya kutuk awak ini dan ini , sedangkan TIDAK . kay ,tenkiu :)awak , don't worry , saya takkan pecahkan lubang awak apa yang awak mengutuk orang selama nie , lekkk :)

Older Post | Newer Post

welcome to my blog, update your status here.