//heart skip a beat.

heyho there ! welcome to my blog, follow or just leave from here..thanks





Hye Hye
Sunday, 25 November 2012 | 13:11 | 0 blackmail
Assalamualaikum :3 Hye awok , harinie ada kenduri dekat rumah NURUL FATHIAH BINTI MOHD ISMADI :3 seronok k seronok . lama tak jumpa mek yanie :))) rindu wew . kenduri apa ? kenduri adik dea sunat . hahaha , harinie aku pegi awai rumah fatyiah , tapi , paling awai yanie lah . amal second . hehehe , wahhh , harinie jumpak pujaan hati :) Abdul Hakeem bin Adam :) haha , dea pakai baju putih harinie wawewa sweet dengan aleeya . haha , melawak ja . waktu dea datang tuh serius aku malu gila , first time jumpa dea . dea memang different gila dari fb dea . ftf dea hensem lagi :) kawan-2 aku pun kata . lah , sungguh aih . terkejut jumpak dea , haha , bukan takmaw dok tepi dea . tapi , ada kawan abah aku dengan kawan abang aku . takod g report nnty . hahaha . bila dah duk satu meja , ala , dea duk buat renung pulak . hahahah , aku bukan boleh kalau orang renung aku nie . hahhaa , terus sengih , . hahahha . kebanyakannya aku ajak aleeya pasai aleeya sporting & hingaq . hahaha , best , bukan takmaw ajak hampa hampa hampa dan hampa . sorry , taw hampa terasa . sorry taw :)) wahh ,sayang gila dekat kawan-2 aku nie . pastu kami pegi jalan-2 kat taman fatyiah tuh . haha , jalan tepi dea serupa apa lagi . senyap jaaa . bila berhenti tang mana tah , tetiba ada kereta hon aku . wahhh , malu kud . hahahha . jadi , aku ignorekan saja :/ padahal bengan gila tahap dah dengan kereta tuh . dah jalan-2 tuh , kami balik rumah fatyiah . Hakeem dengan Fahmi nak balek dah , so aku tarik lah tangan aleeya teman aku hantar balek depa kat fixie depa tuh . tengok-2 dea nak tngkap gambar , hahahhaa , malu kud aku , dah baju tuh besaq . muka aku kalau orang tangkap gambar tak elok . heheh , so , biarjalah dah centu kan . hahaha . so , nahhhh gambar :)



Amal :) Yanie :) Fatyiah :) Aleeya :) Nadia :) Hakeem :) Fahmi :) 


Older Post | Newer Post

welcome to my blog, update your status here.